НАВЧАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОС «БАКАЛАВР» ІІс та ІІІ КУРСІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Настановча конференція з навчальної педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» 24с та 31-33 груп факультету іноземних мов денної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 014.021 Середня освіта. Англійська мова і література відбулася 2 березня 2023 року.
Конференція відбулася за присутності студентів вище означених груп, декана факультету іноземних мов к.пед.н., доцента Ірини Сергіївни Постоленко, керівника практик по факультету, к.пед.н., доцента Олени Павлівни Бевз, групових керівників та методистів з англійської мови від кафедри англійської мови та методики її навчання к.пед.н., доцента Юлії Володимирівни Загребнюк, к.пед.н., доцента Євгенії Сергіївни Процько, к.пед.н., доцента Якова Анатолійовича Бойка, к.філол.н., доцента Ольги Валентинівни Сушкевич, викладачів Анни Юріївни Соловей, Надії Миколаївни Ремезовської, Юлії Олександрівни Біленької.
У системі педагогічної освіти одним з центральних розділів підготовки фахівців є практика, яка дає можливість закріпити теоретичні знання, виробити уміння і навички самостійної діяльності по вихованню і навчанню учнів, оволодіти системою науково-дослідницької роботи. Практична підготовка здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» на факультеті іноземних мов має наскрізний характер і відбувається впродовж вивчення всього курсу методики навчання англійської мови під час педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Під час перебування у закладах освіти в ролі помічника вчителя англійської мови упродовж четвертого/ шостого семестрів, здобувачі вищої освіти займаються плануванням, мікровикладанням, та надають посильну допомогу вчителям англійської мови, за якими вони закріплені. Модулі з методики в цих семестрах містять завдання для спостереження та пов’язують заняття з методики з педагогічною практикою.
Під час роботи настановчої конференції здобувачі вищої освіти ознайомилися із наказом ректора університету про призначення керівників і методистів практики та направлення на бази практики. Багато студентів скористалися правом самостійно обирати базу практики і на основі поданих ними клопотань були направлені для проходження навчальної педагогічної практики у заклади загальної середньої освіти Черкаської, Київської, Кіровоградської, Вінницької та Одеської областей. Висловлюємо щиру вдячність дирекціям закладів освіти м.Умані та всього регіону за сприяння в організації та забезпечення належних умов для проходження практики у такий непростий для нашої країни час.
В обов’язковому порядку, студенти пройшли інструктаж з техніки безпеки і охорони праці, а також отримали інформацію щодо програми практики, критеріїв оцінювання їхньої роботи під час практики та переліку звітних матеріалів практики.
Бажаємо нашим студентам професійного розвитку і здобуття неоціненного практичного досвіду!