ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

МЕТОДИЧНІ ТРЕНІНГИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (АНГЛІЙСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА) ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА

Переглядів 64
У рамках співпраці з Глухівським національним педагогічним університетом імені Олександра Довженка упродовж 2022–2023 н.р. доценти кафедри англійської мови та методики її навчання Олена Бевз, Алла Гембарук, Ангеліна Колісніченко та старший викладач Олександр Коваленко провели серію методичних тренінгів для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література). Метою проведення методичних тренінгів була дисемінація інноваційної програми «Методика навчання англійської мови», розробленої в рамках спільного проєкту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління». Тренінги охоплювали різноманітну тематику.
Так, доцент Алла Гембарук провела тренінг на тему: «Brief Overview of Common Ways of Giving Feedback». Через обмін власним досвідом та шляхом використання технології case study було з’ясовано той вид відгуку, якого потребують учні. Учасниками тренінгу було розроблено рекомендації щодо надання конструктивного відгуку.


Олександр Коваленко провів цікавий тренінг на тему: «Nonverbal Communcation: Gestures for Teaching English», під час якого учасники ознайомилися з різними засобами невербальної комунікації та апробували можливості їх використання на уроках англійської мови.


Доцент Олена Бевз провела тренінг на тему: «Reading Subskills» з використанням моделі loop input як особливого виду навчання в дії, що полягає у вирівнюванні змісту навчання та процесу навчання. Обов’язковим етапом моделі виступає стадія рефлексії, під час якої учасники обговорюють і аналізують отриманий досвід. Шляхом виконання інтерактивних завдань учасники тренінгу апробували різні види читання в залежності від поставленої мети.


Доцент Ангеліна Колісніченко провела тренінг на тему: «The Use of Different Software for Language Learning and Teaching Purposes». Було акцентовано увагу на ресурсах, які необхідні для використання на уроках англійської мови під час змішаного та дистанційного навчання. На тренінгу було використано різні форми роботи: breakout rooms, інтерактивна дощка Jam board, ресурси Mentimetеr та Padlet.


Запропонована нова інтерактивна модель методики навчання англійської мови викликала зацікавленість як здобувачів вищої освіти, так і професорсько-викладацького складу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

" data-title="МЕТОДИЧНІ ТРЕНІНГИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (АНГЛІЙСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА) ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА">

У рамках співпраці з Глухівським національним педагогічним університетом імені Олександра Довженка упродовж 2022–2023 н.р. доценти кафедри англійської мови та методики її навчання Олена Бевз, Алла Гембарук, Ангеліна Колісніченко та старший викладач Олександр Коваленко провели серію методичних тренінгів для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література). Метою проведення методичних тренінгів була дисемінація інноваційної програми «Методика навчання англійської мови», розробленої в рамках спільного проєкту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління». Тренінги охоплювали різноманітну тематику.
Так, доцент Алла Гембарук провела тренінг на тему: «Brief Overview of Common Ways of Giving Feedback». Через обмін власним досвідом та шляхом використання технології case study було з’ясовано той вид відгуку, якого потребують учні. Учасниками тренінгу було розроблено рекомендації щодо надання конструктивного відгуку.


Олександр Коваленко провів цікавий тренінг на тему: «Nonverbal Communcation: Gestures for Teaching English», під час якого учасники ознайомилися з різними засобами невербальної комунікації та апробували можливості їх використання на уроках англійської мови.


Доцент Олена Бевз провела тренінг на тему: «Reading Subskills» з використанням моделі loop input як особливого виду навчання в дії, що полягає у вирівнюванні змісту навчання та процесу навчання. Обов’язковим етапом моделі виступає стадія рефлексії, під час якої учасники обговорюють і аналізують отриманий досвід. Шляхом виконання інтерактивних завдань учасники тренінгу апробували різні види читання в залежності від поставленої мети.


Доцент Ангеліна Колісніченко провела тренінг на тему: «The Use of Different Software for Language Learning and Teaching Purposes». Було акцентовано увагу на ресурсах, які необхідні для використання на уроках англійської мови під час змішаного та дистанційного навчання. На тренінгу було використано різні форми роботи: breakout rooms, інтерактивна дощка Jam board, ресурси Mentimetеr та Padlet.


Запропонована нова інтерактивна модель методики навчання англійської мови викликала зацікавленість як здобувачів вищої освіти, так і професорсько-викладацького складу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.