EnglishUkrainian

ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Переглядів 6
Студенти 13 групи факультету іноземної філології були учасниками тренінгу «Комунікативні аспекти усного мовлення», організатором якого виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства Ірина Кучеренко на базі науково-методичного центру “Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти” (керівник – професор Лідія Мамчур)

1-1

Комунікативність педагога є суттєвою рисою, сутність якої полягає у професійній здатності вчителя до спілкування, стимулюванні позитивних емоцій у співрозмовника й відчуття задоволення від спілкування. Комунікативна взаємодія пронизує всі види професійної діяльності вчителя, тому від рівня сформованості його культури спілкування в значній мірі залежить успіх педагогічного процесу.

2-1

Робота тренінгу носила циклічний характер і мала різні форми вияву – колективну і групову. У процесі інтерактивної творчої співдіяльності учасники тренінгу вивчали комунікативні ознаки текстових категорій, практично оволодівали технікою усного спілкування й навчалися долати комунікативні бар’єри.

" data-title="КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ">

Студенти 13 групи факультету іноземної філології були учасниками тренінгу «Комунікативні аспекти усного мовлення», організатором якого виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства Ірина Кучеренко на базі науково-методичного центру “Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти” (керівник – професор Лідія Мамчур)

1-1

Комунікативність педагога є суттєвою рисою, сутність якої полягає у професійній здатності вчителя до спілкування, стимулюванні позитивних емоцій у співрозмовника й відчуття задоволення від спілкування. Комунікативна взаємодія пронизує всі види професійної діяльності вчителя, тому від рівня сформованості його культури спілкування в значній мірі залежить успіх педагогічного процесу.

2-1

Робота тренінгу носила циклічний характер і мала різні форми вияву – колективну і групову. У процесі інтерактивної творчої співдіяльності учасники тренінгу вивчали комунікативні ознаки текстових категорій, практично оволодівали технікою усного спілкування й навчалися долати комунікативні бар’єри.