Казак Юлія Юріївна
Посада (науковий ступінь, звання, посада)
Доктор філософії, доцент, доцент кафедри теорії та практики іноземних мов
Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)
- Практичний курс німецької мови
- Практична граматика німецької мови
- Практична фонетика німецької мови
- Методика навчання другої іноземної мови
Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)
Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу», 011 – Освітні, педагогічні науки, 2023 рік
Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Монографії
- Biletskaya I. A., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Laukhina I. S. Litvinenko V. Y., Paladieva A. F., Stavchuk N. V. Intellektuelles kapital – die grundlage für innovative entwicklung: religionswissenschaft im kontext der bildung und entwicklung der weltlichen schule in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 3. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2020. 112 s.
- Laukhina I. S., Beletskaya I. A., Paladieva A. F., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Litvinenko V. Y., Kryshko A. Y. Wissenschaft für den modernen Menschen: Anwendung religiösen Wissens in modernen Einrichtungen der allgemeinen Sekundarschulbildung in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2021. 70 s.
- Казак Ю. Ю. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: теорія і практика : монографія. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 201 с.
Навчально-методичні посібники
- Авчіннікова Г. Д., Казак Ю. Ю., Лаухіна І. С., Філіппович Т. М. Методика навчання другої іноземної мови: навч. посібник / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві. 2021. 123 с.
- Методика навчання другої іноземної мови в закладах профільної середньої освіти : навчальний посібник ; уклад.: Ю. Ю. Казак, Г. Д. Авчіннікова. Уманнь : ВПЦ «Візаві», 2023. 139 с.
Статті у збірниках, що входять до наукометричних баз
- BiletskaI. O.,Paladieva A. F., Avchinnikova H. D., Kazak Y. Y. The use of modern technologies by foreign language teachers: Developing digital skills. Linguistics and Culture Review. 2021. V. 5. P. 16–27.
URL: https://lingcure.org/index.php/journal/article/view/1327 - Y. Kazak,Y. Bondaruk, I. Zabiiaka, N. Samsonenko, O. Ivaniha, A. Ignatieva. Internet technologies in education: ways to learn foreign languages. Laplage em Revista. 2021. V. 7, n. 3, pp. 385–391.
URL: https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1313/1167
Статті у фахових виданнях України
- Казак Юлія. Професіограма сучасного вчителя в аспекті акмеологічного
підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного
університету. Умань, 2020. Вип. 2 - Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.
URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/216639 - Казак Ю. Ю. Особливості використання smart-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів німецької мови. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: Візаві, 2021. Вип. 2 (6). С. 73–79.
URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/247595 - Казак Ю. Ю. Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 6–15.
URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232722 - Казак Ю. Ю. Рідна мова як інструмент для зменшення тривожності здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2021. Вип. 44. Т. 2. С. 144–149.
URL: http://aphn-journal.in.ua/archive/44_2021/part_2/23.pdf - Безлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1 (13). С. 8–15.
URL: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/16020 - Казак Ю. Ю. Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2022. Вип. 2. С. 76–87.
URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262931 - Kazak Yu. The peculiarities of training future foreign language teachers in higher educational institutions through the prism of an acmeological approach. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. № 2.
- Honcharuk V., Dekarchuk S., Kazak Yu. та ін. Distance education in Ukraine: current development prospects. Наука і техніка сьогодні. 2023. № 7(21). С. 217–229.
- Kazak Yu. Foreign experience in would-be foreign languages teachers training on the basis of acmeological approach. Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2023. № 6 (20). С. 373–381.
URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/view/151
Статті у зарубіжних виданнях
- Казак Ю. Ю. Імплементація курсу «Проєктне навчання: візії, стратегії, перспективи» у практику дистанційної фахової підготовки вчителя німецької мови «нового покоління» епохи COVID-19. Actual trends of modern scientific research: abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (Munich, Germany, March 14–16, 2021). Munich, Germany: MDPC Publishing, 2021. P. 395–400.
- Kazak Yu., Mykolaiko V. Analysis of the state of professional training of future teachers of foreign languages in institutions of higher education. Sciences of Europe.2023. No. 117. Р. 48–53.
- Казак Ю. Ю. Формування лексичної компетентності на заняттях з німецької мови.Deutsche internationale Zeitschrift für zeitgenössische Wissenschaft.2023. № 57. С. 21–25.
Стажування за останні 5 років
Дистанційне післядипломне міжнародне стажування в Університеті Суспільних Наук (UNS) (м. Лодзь) у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), тема стажування «Проєктний підхід в організаційній діяльності інституції. Інструменти Європейської комісії: Н-2020, Horyzon-Europe (2021-2027)» (07.02.2023-07.04.2023) – 6 кредитів ECТS, 180 годин.
Контакти викладача (електронна пошта)
ykazachka@gmail.com
Дата останньої зміни: 02.05.2024