ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Казак Юлія Юріївна

 

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Доктор філософії, старший викладач кафедри теорії та практики іноземних мов

 

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

  • Практичний курс німецької мови
  • Практична граматика німецької мови
  • Практична фонетика німецької мови
  • Методика навчання другої іноземної мови

 

Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)

Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу», 011 – Освітні, педагогічні науки, 2023 рік

 

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Монографії

  1. Biletskaya I. A., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Laukhina I. S. Litvinenko V. Y., Paladieva A. F., Stavchuk N. V. Intellektuelles kapital – die grundlage für innovative entwicklung: religionswissenschaft im kontext der bildung und entwicklung der weltlichen schule in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 3. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2020. 112 s.
  2. Laukhina  I. S., Beletskaya I. A., Paladieva A. F., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Litvinenko V. Y., Kryshko A. Y. Wissenschaft für den modernen Menschen: Anwendung religiösen Wissens in modernen Einrichtungen der allgemeinen Sekundarschulbildung in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2021. 70 s.
  3. Казак Ю. Ю. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: теорія і практика : монографія. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 201 с.

Навчально-методичні посібники

  1. Авчіннікова Г. Д., Казак Ю. Ю., Лаухіна І. С., Філіппович Т. М. Методика навчання другої іноземної мови: навч. посібник / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві. 2021. 123 с.
  2. Методика навчання другої іноземної мови в закладах профільної середньої освіти : навчальний посібник ; уклад.: Ю. Ю. Казак, Г. Д. Авчіннікова. Уманнь : ВПЦ «Візаві», 2023. 139 с.

Статті у збірниках, що входять до наукометричних баз

  1. BiletskaI. O.,Paladieva A. F., Avchinnikova H. D., Kazak Y. Y. The use of modern technologies by foreign language teachers: Developing digital skills. Linguistics and Culture Review. 2021. V. 5. P. 16–27.
    URL: https://lingcure.org/index.php/journal/article/view/1327
  2. Y. Kazak,Y. Bondaruk, I. Zabiiaka, N. Samsonenko, O. Ivaniha, A. Ignatieva. Internet technologies in education: ways to learn foreign languages. Laplage em Revista. 2021. V. 7, n. 3, pp. 385–391.
    URL: https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1313/1167

Статті у фахових виданнях України

  1. Казак Юлія. Професіограма сучасного вчителя в аспекті акмеологічного
    підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного
    університету. Умань, 2020. Вип. 2
  2. Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю.  Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.
    URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/216639
  3. Казак Ю. Ю. Особливості використання smart-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів німецької мови. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: Візаві, 2021. Вип. 2 (6). С. 73–79.
    URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/247595
  4. Казак Ю. Ю. Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 6–15.
    URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232722  
  5. Казак Ю. Ю. Рідна мова як інструмент для зменшення тривожності здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2021. Вип. 44. Т. 2. С. 144–149.
    URL: http://aphn-journal.in.ua/archive/44_2021/part_2/23.pdf
  6. Безлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1 (13). С. 8–15.
    URL: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/16020
  7. Казак Ю. Ю. Ефективність застосування групової роботи у ціннісних вимірах підготовки майбутніх учителів німецької мови в рамках акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2022. Вип. 2. С. 76–87.
    URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262931
  8. Kazak Yu. The peculiarities of training future foreign language teachers in higher educational institutions through the prism of an acmeological approach. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету2023. № 2.
  9. Honcharuk V., Dekarchuk S., Kazak Yu. та ін. Distance education in Ukraine: current development prospects. Наука і техніка сьогодні. 2023. № 7(21). С. 217–229.
  10. Kazak Yu. Foreign experience in would-be foreign languages teachers training on the basis of acmeological approach. Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2023. № 6 (20). С. 373–381.
    URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/view/151

Статті у зарубіжних виданнях

  1. Казак Ю. Ю. Імплементація курсу «Проєктне навчання: візії, стратегії, перспективи» у практику дистанційної фахової підготовки вчителя німецької мови «нового покоління» епохи COVID-19. Actual trends of modern scientific research: abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (Munich, Germany, March 14–16, 2021). Munich, Germany: MDPC Publishing, 2021. P. 395–400.
  2. Kazak Yu., Mykolaiko V. Analysis of the state of professional training of future teachers of foreign languages in institutions of higher education. Sciences of Europe.2023. No. 117. Р. 48–53.
  3. Казак Ю. Ю. Формування лексичної компетентності на заняттях з німецької мови.Deutsche internationale Zeitschrift für zeitgenössische Wissenschaft.2023. № 57. С. 21–25.

Стажування за останні 5 років

Дистанційне післядипломне міжнародне стажування в Університеті Суспільних Наук (UNS) (м. Лодзь) у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), тема стажування «Проєктний підхід в організаційній діяльності інституції. Інструменти Європейської комісії: Н-2020, Horyzon-Europe (2021-2027)» (07.02.2023-07.04.2023) – 6 кредитів ECТS, 180 годин.

Контакти викладача (електронна пошта)

ykazachka@gmail.com

 Google Scholar