ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ІНТЕРАКТИВНІ ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ З ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ

Переглядів 71
Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління» завідувачем кафедри доцентом Гембарук Аллою Степанівною та доцентом Бевз Оленою Павлівною було проведено серію тренінгів з підготовки викладачів кафедри до керівництва випускними кваліфікаційними роботами з експериментальної методики навчання англійської мови на факультеті іноземних мов.

Під час тренінгів викладачі кафедри мали змогу ознайомитися та розглянути ґрунтовно такі теми: Understanding of Teacher Research, Understanding of Action Research, Planning of Action Research, Qualification Paper: its structure and requirements.

Загалом, тренінги були проведені цікаво, інтерактивно та динамічно, всі учасники були активно задіяні, що сприяло кращому розумінню важливих аспектів та нових особливостей і підходів до написання випускних кваліфікаційних робіт. Учасники тренінгів були також приємно вражені фаховим та інноваційним підходом до презентації матеріалу.

" data-title="ІНТЕРАКТИВНІ ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ З ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ">

19 та 22 жовтня 2018 року в рамках роботи науково-методичного семінару кафедри англійської мови та методики її навчання учасниками спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління» завідувачем кафедри доцентом Гембарук Аллою Степанівною та доцентом Бевз Оленою Павлівною було проведено серію тренінгів з підготовки викладачів кафедри до керівництва випускними кваліфікаційними роботами з експериментальної методики навчання англійської мови на факультеті іноземних мов.

Під час тренінгів викладачі кафедри мали змогу ознайомитися та розглянути ґрунтовно такі теми: Understanding of Teacher Research, Understanding of Action Research, Planning of Action Research, Qualification Paper: its structure and requirements.

Загалом, тренінги були проведені цікаво, інтерактивно та динамічно, всі учасники були активно задіяні, що сприяло кращому розумінню важливих аспектів та нових особливостей і підходів до написання випускних кваліфікаційних робіт. Учасники тренінгів були також приємно вражені фаховим та інноваційним підходом до презентації матеріалу.