ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

INTEGRATING LANGUAGE SKILLS: ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Переглядів 55
04 листопада на факультеті іноземних мов було проведено відкрите заняття з навчальної дисципліни «Методика навчання іноземних мов» для здобувачів вищої освіти 3 курсу денної форми навчання спеціальності 014.021 Середня освіта. Англійська мова і література, освітніх програм Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)), Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)). Тема заняття: Integrating Language Skills”, викладач – доцент кафедри англійської мови та методики її навчання Гембарук А.С.
У цікавій інтерактивній формі здобувачі освіти разом з викладачем обговорювали важливість інтеграції мовлєннєвих навичок (аудіювання, говоріння, читання, письмо) задля досягнення комунікативної мети. Студенти також виконували різноманітні завдання, переглядали відео, аналізівули фрагмент уроку по навчанню письму та розширювали запропонований план шляхом інтеграції інших видів мовленнєвої діяльності. Висловлені ідеї були цікавими та креативними. Загалом заняття було динамічним, інформативним та отримало   позитивні відгуки викладачів кафедри.

 

" data-title="INTEGRATING LANGUAGE SKILLS: ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ">

04 листопада на факультеті іноземних мов було проведено відкрите заняття з навчальної дисципліни «Методика навчання іноземних мов» для здобувачів вищої освіти 3 курсу денної форми навчання спеціальності 014.021 Середня освіта. Англійська мова і література, освітніх програм Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)), Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)). Тема заняття: Integrating Language Skills”, викладач – доцент кафедри англійської мови та методики її навчання Гембарук А.С.
У цікавій інтерактивній формі здобувачі освіти разом з викладачем обговорювали важливість інтеграції мовлєннєвих навичок (аудіювання, говоріння, читання, письмо) задля досягнення комунікативної мети. Студенти також виконували різноманітні завдання, переглядали відео, аналізівули фрагмент уроку по навчанню письму та розширювали запропонований план шляхом інтеграції інших видів мовленнєвої діяльності. Висловлені ідеї були цікавими та креативними. Загалом заняття було динамічним, інформативним та отримало   позитивні відгуки викладачів кафедри.