ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

«ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА СВІТОВИЙ КОНТЕКСТ»: ІМПУЛЬС НАУКОВОГО НАТХНЕННЯ ТА ВИЯВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ НЕЗЛАМНОСТІ ОСВІТЯН

Переглядів 225
В умовах воєнного стану виявом інтелектуальної незламності та згуртованості заради генерування інноваційних ідей та підходів є організація та проведення спільних наукових заходів, які націлені на вдосконалення механізму іншомовної підготовки фахівців, професійний розвиток яких має продовжуватися незважаючи на дестабілізуючі фактори воєнного стану. Факультет іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини продовжує традицію проведення науково-практичних заходів для повноцінного розкриття творчих імпульсів вітчизняних та зарубіжних науковців. 18 жовтня 2024 року відбулася VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА СВІТОВИЙ КОНТЕКСТ», метою якої був пошук та обговорення інноваційних підходів до розв’язання наукових проблем у галузі іншомовної підготовки майбутніх учителів НУШ та філологів, перекладачів. Конференція розмила кордони та сприяла успішному перенесенню у світ лінгвометодичних інновацій для науковців та освітян. Обмін досвідом та аналіз новітніх досягнень вітчизняних і зарубіжних дослідників та викликів, перед вирішенням яких постала сучасна освіта, вможливили налагодження повноцінного діалогу між науковцями. Основні напрями роботи конференції охопили: інновації в сучасній середній освіті та вищій школі, іноземні мови в контексті глобалізації та модернізації сучасного світу, традиції та інновації у сучасних філологічних дослідженнях.
Серед організаторів конференції: Бєльцький державний університет імені Алеку Руссо (Республіка Молдова), Університет імені Казімєжа Великого в Бидгощу (Республіка Польща), Уманський національний університет садівництва, Рівненський державний гуманітарний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Сумський державний університет, Українська асоціація дослідників освіти.
Попри війну і постійні тривоги українські освітяни усвідомлюють значущість розвитку сучасної освіти та підвищення власного рівня педагогічної майстерності. У роботі конференції взяли участь науковці, аспіранти та здобувачі вищої освіти, керівники закладів освіти й освітніх установ, викладачі та вчителі, які мають велике сподівання на розвиток української освіти в мирній незалежній державі.
Модератором заходу була кандидат педагогічних наук, доцент; доцент кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Гембарук Алла Степанівна, завдяки якій тривала захоплююча подорож у світ освітніх інновацій. Із вітальним словом до присутніх звернулися: проректор з наукової роботи УДПУ імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук, професор; професор кафедри вищої математики та методики навчання математики Годованюк Тетяна Леонідівна та доктор філософії, доцент; доцент кафедри теорії та практики іноземних мов, декан факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини Казак Юлія Юріївна. Доповідачі акцентували увагу учасників конференції на важливості проведення науково-практичної конференції як «майданчика» для екстраполяції вітчизняного й зарубіжного інноваційного досвіду в освітню практику факультету іноземних мов як провідного структурного підрозділу університету, який забезпечує якісну підготовку фахівців до діалогу культур.

Вітальні слова запрошеної гості доктора філософії, доцента кафедри англійської та німецької філології факультету філології Бєльцького державного університету імені Алеку Руссо (Республіка Молдова) Оксани Чіри були спрямовані на стимулювання присутніх до спільного наукового пошуку у межах роботи конференції. Юлія Васильєва, лектор інституту RTU Liepaja Academy, студент докторантури педагогіки та соціології (Латвія), наголосила на важливості проведення подібних наукових заходів в Україні в умовах війни.

 

У своєму виступі кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри германської філології Сумського державного університету Красуля Алла Вікторівна розкрила важливість об’єднання науковців у форматі спільних конференції, оскільки сила соціальної згуртованості впродовж пошуку наукової істини сприяє вихованню майбутнього незламного інтелектуала, готового до міжкультурної взаємодії в умовах глобалізації.

Кандидат педагогічних наук, доцент; доцент кафедри германської філології та методики викладання германських мов, суспільно-гуманітарних наук та права Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Коноваленко Тетяна Василівна підкреслила, що освітні інновації слугують квінтесенцією успішності розбудови дослідницької траєкторії науковця, який творить історію розвитку освітньої галузі в період боротьби країни за відстоювання національного «я», закодованого в мові та культурі.

 

Зворушливим та важливим було звернення доктора педагогічних наук, професора, керівника Лабораторії педагогічної компаративістики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, президента Української асоціації дослідників освіти Заболотної Оксани Адольфівни, яка наголосила на необхідності розгляду проблеми збереження психологічного здоров’я освітянина, який дбає про ментальне здоров’я самих учасників освітнього процесу не звертаючи увагу на власний стан та будуючи освітнє майбутнє для молодого покоління державотворців.

У своєму вітальному слові кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української та іноземних мов Уманського національного університету садівництва Бечко Яна Валеріївна розкрила важливість партнерських зв’язків між факультетом іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини та УНУС.

Упродовж пленарного засідання були заслухані 5 доповідей науковців, кожна з яких дала змогу поринути у світ освітніх інновацій.
Доповідь викладача кафедри англійської та німецької філології факультету філології Бєльцького державного університету імені Алеку Руссо (Республіка Молдова) Сільвії Богдан на тему: “Engaged pedagogy in the 21st century” сприяла переосмисленню підходів до організації взаємодії між викладачем та здобувачем освіти у напрямі досягнення партнерства.

Доктор педагогічних наук, професор; професор кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ Леврінц Маріанна Іванівна презентувала доповідь на тему: “EFL student teachers’ discourses on language teaching approaches”, у якій було узагальнено передовий досвід іншомовної підготовки майбутніх педагогів, готовий до вирішення викликів XXI століття.


Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов та методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Кочубей Наталія Павлівна популяризувала інноваційний досвід формування технологічної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як запоруки розвитку інших професійних компетентностей.


Кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземної філології та перекладу Національного транспортного університету Шевчук Леся Олексіївна звернула увагу присутніх на висвітленні оригінального підходу до проблеми невербальної комунікації у міжмовному зіставленні.


Конференція «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» стала важливою інформаційною та навчальною подією для учасників,
надала цінну інформацію, можливість спілкування та надихнула на впровадження новаторських підходів у сфері освіти.

" data-title="«ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА СВІТОВИЙ КОНТЕКСТ»: ІМПУЛЬС НАУКОВОГО НАТХНЕННЯ ТА ВИЯВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ НЕЗЛАМНОСТІ ОСВІТЯН">

В умовах воєнного стану виявом інтелектуальної незламності та згуртованості заради генерування інноваційних ідей та підходів є організація та проведення спільних наукових заходів, які націлені на вдосконалення механізму іншомовної підготовки фахівців, професійний розвиток яких має продовжуватися незважаючи на дестабілізуючі фактори воєнного стану. Факультет іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини продовжує традицію проведення науково-практичних заходів для повноцінного розкриття творчих імпульсів вітчизняних та зарубіжних науковців. 18 жовтня 2024 року відбулася VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА СВІТОВИЙ КОНТЕКСТ», метою якої був пошук та обговорення інноваційних підходів до розв’язання наукових проблем у галузі іншомовної підготовки майбутніх учителів НУШ та філологів, перекладачів. Конференція розмила кордони та сприяла успішному перенесенню у світ лінгвометодичних інновацій для науковців та освітян. Обмін досвідом та аналіз новітніх досягнень вітчизняних і зарубіжних дослідників та викликів, перед вирішенням яких постала сучасна освіта, вможливили налагодження повноцінного діалогу між науковцями. Основні напрями роботи конференції охопили: інновації в сучасній середній освіті та вищій школі, іноземні мови в контексті глобалізації та модернізації сучасного світу, традиції та інновації у сучасних філологічних дослідженнях.
Серед організаторів конференції: Бєльцький державний університет імені Алеку Руссо (Республіка Молдова), Університет імені Казімєжа Великого в Бидгощу (Республіка Польща), Уманський національний університет садівництва, Рівненський державний гуманітарний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Сумський державний університет, Українська асоціація дослідників освіти.
Попри війну і постійні тривоги українські освітяни усвідомлюють значущість розвитку сучасної освіти та підвищення власного рівня педагогічної майстерності. У роботі конференції взяли участь науковці, аспіранти та здобувачі вищої освіти, керівники закладів освіти й освітніх установ, викладачі та вчителі, які мають велике сподівання на розвиток української освіти в мирній незалежній державі.
Модератором заходу була кандидат педагогічних наук, доцент; доцент кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Гембарук Алла Степанівна, завдяки якій тривала захоплююча подорож у світ освітніх інновацій. Із вітальним словом до присутніх звернулися: проректор з наукової роботи УДПУ імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук, професор; професор кафедри вищої математики та методики навчання математики Годованюк Тетяна Леонідівна та доктор філософії, доцент; доцент кафедри теорії та практики іноземних мов, декан факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини Казак Юлія Юріївна. Доповідачі акцентували увагу учасників конференції на важливості проведення науково-практичної конференції як «майданчика» для екстраполяції вітчизняного й зарубіжного інноваційного досвіду в освітню практику факультету іноземних мов як провідного структурного підрозділу університету, який забезпечує якісну підготовку фахівців до діалогу культур.

Вітальні слова запрошеної гості доктора філософії, доцента кафедри англійської та німецької філології факультету філології Бєльцького державного університету імені Алеку Руссо (Республіка Молдова) Оксани Чіри були спрямовані на стимулювання присутніх до спільного наукового пошуку у межах роботи конференції. Юлія Васильєва, лектор інституту RTU Liepaja Academy, студент докторантури педагогіки та соціології (Латвія), наголосила на важливості проведення подібних наукових заходів в Україні в умовах війни.

 

У своєму виступі кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри германської філології Сумського державного університету Красуля Алла Вікторівна розкрила важливість об’єднання науковців у форматі спільних конференції, оскільки сила соціальної згуртованості впродовж пошуку наукової істини сприяє вихованню майбутнього незламного інтелектуала, готового до міжкультурної взаємодії в умовах глобалізації.

Кандидат педагогічних наук, доцент; доцент кафедри германської філології та методики викладання германських мов, суспільно-гуманітарних наук та права Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Коноваленко Тетяна Василівна підкреслила, що освітні інновації слугують квінтесенцією успішності розбудови дослідницької траєкторії науковця, який творить історію розвитку освітньої галузі в період боротьби країни за відстоювання національного «я», закодованого в мові та культурі.

 

Зворушливим та важливим було звернення доктора педагогічних наук, професора, керівника Лабораторії педагогічної компаративістики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, президента Української асоціації дослідників освіти Заболотної Оксани Адольфівни, яка наголосила на необхідності розгляду проблеми збереження психологічного здоров’я освітянина, який дбає про ментальне здоров’я самих учасників освітнього процесу не звертаючи увагу на власний стан та будуючи освітнє майбутнє для молодого покоління державотворців.

У своєму вітальному слові кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української та іноземних мов Уманського національного університету садівництва Бечко Яна Валеріївна розкрила важливість партнерських зв’язків між факультетом іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини та УНУС.

Упродовж пленарного засідання були заслухані 5 доповідей науковців, кожна з яких дала змогу поринути у світ освітніх інновацій.
Доповідь викладача кафедри англійської та німецької філології факультету філології Бєльцького державного університету імені Алеку Руссо (Республіка Молдова) Сільвії Богдан на тему: “Engaged pedagogy in the 21st century” сприяла переосмисленню підходів до організації взаємодії між викладачем та здобувачем освіти у напрямі досягнення партнерства.

Доктор педагогічних наук, професор; професор кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ Леврінц Маріанна Іванівна презентувала доповідь на тему: “EFL student teachers’ discourses on language teaching approaches”, у якій було узагальнено передовий досвід іншомовної підготовки майбутніх педагогів, готовий до вирішення викликів XXI століття.


Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов та методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Кочубей Наталія Павлівна популяризувала інноваційний досвід формування технологічної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як запоруки розвитку інших професійних компетентностей.


Кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземної філології та перекладу Національного транспортного університету Шевчук Леся Олексіївна звернула увагу присутніх на висвітленні оригінального підходу до проблеми невербальної комунікації у міжмовному зіставленні.


Конференція «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» стала важливою інформаційною та навчальною подією для учасників,
надала цінну інформацію, можливість спілкування та надихнула на впровадження новаторських підходів у сфері освіти.