ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФОНЕТИЧНИЙ КОНКУРС НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ

Переглядів 147
Навчальний рік на факультеті іноземної філології закінчився проведенням фонетичного конкурсу серед студентів 1-2 курсів.  Студенти презентували себе, оцінювалися фонетичні навички при декламації поезій, читанні скоромовок, новин, діалогів. Студенти отримали завдання розповісти про їхні власні прийоми та методи оволодіння англійською мовою, проблеми, які виникали при цьому. Учасники задавали багато питань, намагаючись дізнатися щось нове про секрети однокурсників у оволодінні мовою.

1Безумовним переможцем став студент 13 групи Сергій Фріз. Друге місце поділили: Дмитро Козій (12 група) та Наталія Медвідь (14 група). Третіми стали Аліна Бамбуряк (24 група) та Віталій Чернов (12 група).

2Конкурс показав, що серед переможців є ті, хто почав вивчати англійську мови лише кілька років назад. Всі зрозуміли, що наполегливість, мотивація, зацікавленість часто вартують більше ніж довготривале «мляве»  та безініціативне навчання.

" data-title="ФОНЕТИЧНИЙ КОНКУРС НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ">

Навчальний рік на факультеті іноземної філології закінчився проведенням фонетичного конкурсу серед студентів 1-2 курсів.  Студенти презентували себе, оцінювалися фонетичні навички при декламації поезій, читанні скоромовок, новин, діалогів. Студенти отримали завдання розповісти про їхні власні прийоми та методи оволодіння англійською мовою, проблеми, які виникали при цьому. Учасники задавали багато питань, намагаючись дізнатися щось нове про секрети однокурсників у оволодінні мовою.

1Безумовним переможцем став студент 13 групи Сергій Фріз. Друге місце поділили: Дмитро Козій (12 група) та Наталія Медвідь (14 група). Третіми стали Аліна Бамбуряк (24 група) та Віталій Чернов (12 група).

2Конкурс показав, що серед переможців є ті, хто почав вивчати англійську мови лише кілька років назад. Всі зрозуміли, що наполегливість, мотивація, зацікавленість часто вартують більше ніж довготривале «мляве»  та безініціативне навчання.