ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СТУДЕНТИ УКРАЇНИ ВИЗНАЧАЮТЬ НОВІ ГОРИЗОНТИ

Переглядів 107
Невід’ємним атрибутом формування індивідуальних дослідницьких траєкторій здобувачів вищої освіти факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини є участь у наукових заходах, що мають на меті надати можливість дослідникам-початківцям в колі однодумців презентувати та обговорити сміливі наукові експерименти, результати яких мають наукову новизну, теоретичне й практичне значення.

21 листопада 2024 р. на факультеті іноземних мов відбулася VІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасні філологічні дослідження: традиції та інновації» за активного сприяння її співорганізаторів: Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Державного університету «Київський авіаційний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Рівненського державного гуманітарного університету, Української асоціації дослідників освіти, Уманського національного університету садівництва.

Із вітальним словом до учасників звернулися Годованюк Тетяна Леонідівна – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Казак Юлія Юріївна – доктор філософії, доцент, декан факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та

Щербань Ірина Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана факультету іноземних мов з наукової роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доповідачі побажали учасникам плідної роботи та наукової сміливості для реалізації усіх поставлених завдань, коли члени наукової спільноти мають триматися разом навіть у такий складний для нашої країни час для підкорення нових вершин.

Презентація доповідей здобувачів вищої освіти здійснювалася за двома напрямами – лінгвістичним та методичним.

Модератором лінгвістичного напряму була Непомяща Анастасія Вадимівна, здобувачка вищої освіти ОС Магістр І курсу ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У ході роботи секційного засідання було обговорено результати аналізу таких об’єктів досліджень: англізми, мовна гра, штучні мови, урбаноніми міста Барселони, невербальні засоби комунікації, концепт патріотизм, етнокультурні концепти, компаративні ідіоми, переклад музичних термінів та англійських абревіацій, військова термінологія, переклад часток «наче/ніби/мов/немов»; оксюморон.

Обговорення результатів методичних пошуків здобувачів вищої освіти здійснювалося під керівництвом модератора – Григораша Михайла Юрійовича, голови студентського наукового товариства, здобувача ОС Магістр І курсу ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Тематика доповідей охоплювала такі аспекти досліджуваних проблем: STEM-освіта, інтерактивні методи під час викладання арабської мови, застосування методичних принципів К. Тищенка для навчання синтаксису простого речення в основній школі, формування усно-мовленнєвої компетентності учнів старших класів, розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку, використання сучасних інструментів ШІ, соціальні мережі як інструмент розвитку навичок усного мовлення, цифрові технології у вивченні англійської мови.

Символічним є те, що очільниками секційних засідань стали молоді дослідники факультету, які мають значні результати інноваційної діяльності, якими вони поділилися та надихнули інших учасників заходу до наукових звершень.

Здобувачі вищої освіти продемонстрували здатність розв’язувати комплексні лінгвістичні та методичні проблеми, що передбачало глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, які є суттєвим унеском у розвиток вітчизняної іншомовної освіти. Нові ідеї сприяли розв’язанню актуальних лінгвометодичних проблем на основі розуміння їх тенденцій та еволюції їх розвитку із використанням теоретичних та експериментальних методів. Результати всебічного аналізу досліджуваних явищ змоделювали тенденції розвитку мовних і мовленнєвих явищ, які будуть презентовані під час роботи наступної конференції.

Головна мета наукового заходу – стимулювання здобувачів вищої освіти до безперервного саморозвитку та самовдосконалення як дослідників-початківців, актуалізації їх потенційних можливостей для подальшої самореалізації під час виконання інноваційних лінгвометодичних досліджень – була успішно досянута. Члени організаційного комітету факультету іноземних мов висловлюють сподівання, що наступного року здобувачі вищої освіти презентують результати нових лінгвометодичних досліджень у ході роботи щорічної науково-практичної конференції «Сучасні філологічні дослідження: традиції та інновації».

" data-title="ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СТУДЕНТИ УКРАЇНИ ВИЗНАЧАЮТЬ НОВІ ГОРИЗОНТИ">

Невід’ємним атрибутом формування індивідуальних дослідницьких траєкторій здобувачів вищої освіти факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини є участь у наукових заходах, що мають на меті надати можливість дослідникам-початківцям в колі однодумців презентувати та обговорити сміливі наукові експерименти, результати яких мають наукову новизну, теоретичне й практичне значення.

21 листопада 2024 р. на факультеті іноземних мов відбулася VІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасні філологічні дослідження: традиції та інновації» за активного сприяння її співорганізаторів: Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Державного університету «Київський авіаційний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Рівненського державного гуманітарного університету, Української асоціації дослідників освіти, Уманського національного університету садівництва.

Із вітальним словом до учасників звернулися Годованюк Тетяна Леонідівна – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Казак Юлія Юріївна – доктор філософії, доцент, декан факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та

Щербань Ірина Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана факультету іноземних мов з наукової роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доповідачі побажали учасникам плідної роботи та наукової сміливості для реалізації усіх поставлених завдань, коли члени наукової спільноти мають триматися разом навіть у такий складний для нашої країни час для підкорення нових вершин.

Презентація доповідей здобувачів вищої освіти здійснювалася за двома напрямами – лінгвістичним та методичним.

Модератором лінгвістичного напряму була Непомяща Анастасія Вадимівна, здобувачка вищої освіти ОС Магістр І курсу ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У ході роботи секційного засідання було обговорено результати аналізу таких об’єктів досліджень: англізми, мовна гра, штучні мови, урбаноніми міста Барселони, невербальні засоби комунікації, концепт патріотизм, етнокультурні концепти, компаративні ідіоми, переклад музичних термінів та англійських абревіацій, військова термінологія, переклад часток «наче/ніби/мов/немов»; оксюморон.

Обговорення результатів методичних пошуків здобувачів вищої освіти здійснювалося під керівництвом модератора – Григораша Михайла Юрійовича, голови студентського наукового товариства, здобувача ОС Магістр І курсу ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Тематика доповідей охоплювала такі аспекти досліджуваних проблем: STEM-освіта, інтерактивні методи під час викладання арабської мови, застосування методичних принципів К. Тищенка для навчання синтаксису простого речення в основній школі, формування усно-мовленнєвої компетентності учнів старших класів, розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку, використання сучасних інструментів ШІ, соціальні мережі як інструмент розвитку навичок усного мовлення, цифрові технології у вивченні англійської мови.

Символічним є те, що очільниками секційних засідань стали молоді дослідники факультету, які мають значні результати інноваційної діяльності, якими вони поділилися та надихнули інших учасників заходу до наукових звершень.

Здобувачі вищої освіти продемонстрували здатність розв’язувати комплексні лінгвістичні та методичні проблеми, що передбачало глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, які є суттєвим унеском у розвиток вітчизняної іншомовної освіти. Нові ідеї сприяли розв’язанню актуальних лінгвометодичних проблем на основі розуміння їх тенденцій та еволюції їх розвитку із використанням теоретичних та експериментальних методів. Результати всебічного аналізу досліджуваних явищ змоделювали тенденції розвитку мовних і мовленнєвих явищ, які будуть презентовані під час роботи наступної конференції.

Головна мета наукового заходу – стимулювання здобувачів вищої освіти до безперервного саморозвитку та самовдосконалення як дослідників-початківців, актуалізації їх потенційних можливостей для подальшої самореалізації під час виконання інноваційних лінгвометодичних досліджень – була успішно досянута. Члени організаційного комітету факультету іноземних мов висловлюють сподівання, що наступного року здобувачі вищої освіти презентують результати нових лінгвометодичних досліджень у ході роботи щорічної науково-практичної конференції «Сучасні філологічні дослідження: традиції та інновації».