ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

FAHRENHEIT 451

Переглядів 217
Згідно графіку проведення відкритих занять доцент кафедри англійської мови та методики її навчання
факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини, кандидат педагогічних наук Колісніченко Ангеліна Іванівна провела відкрите заняття з практики усного та писемного мовлення на тему “Fahrenheit 451” для студентів 11 групи факультету іноземних мов. Заняття з домашнього читання мало літературний відтінок, занурило студентів не лише у англомовну атмосферу, але й у фантастичний світ утопічного роману Рея Бредбері. Це саме те заняття, на якому можна обговорити прочитане, обмінятися думками, подискутувати або підтримати опонентів. Родзинкою заняття можна визначити творчі завдання студентів, які мали змогу створити сучасні профілі соціальних мереж героїв роману. Цікавості та сучасності заняттю додавали різноманітні онлайн ресурси, які викладач вдало поєднала методично. Студенти та викладачі, які відвідали заняття, дали позитивну оцінку заняттю та побажали викладачу подальшого методичного зростання.

" data-title="FAHRENHEIT 451">

Згідно графіку проведення відкритих занять доцент кафедри англійської мови та методики її навчання
факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини, кандидат педагогічних наук Колісніченко Ангеліна Іванівна провела відкрите заняття з практики усного та писемного мовлення на тему “Fahrenheit 451” для студентів 11 групи факультету іноземних мов. Заняття з домашнього читання мало літературний відтінок, занурило студентів не лише у англомовну атмосферу, але й у фантастичний світ утопічного роману Рея Бредбері. Це саме те заняття, на якому можна обговорити прочитане, обмінятися думками, подискутувати або підтримати опонентів. Родзинкою заняття можна визначити творчі завдання студентів, які мали змогу створити сучасні профілі соціальних мереж героїв роману. Цікавості та сучасності заняттю додавали різноманітні онлайн ресурси, які викладач вдало поєднала методично. Студенти та викладачі, які відвідали заняття, дали позитивну оцінку заняттю та побажали викладачу подальшого методичного зростання.