ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ – БУТИ

Переглядів 122
Дистанційна освіта в Україні регулюється Концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні і Положенням про дистанційну освіту МОН України. Під дистанційною освітою мається на увазі комплекс освітніх послуг, що надаються віддаленим від навчального закладу студентам за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, яке базується на засобах обміну навчальною інформацією за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій.
Перша ідея організації дистанційної форми навчання була озвучена ще в 1926 році британським ученим Джоном Кларком Стобарт (JC Stobart), коли він обіймав посаду директора освітніх програм на BBC.

Проте лише в період з 1963 по 1969 роки, за підтримки лейбористів почався активний розвиток проекту з дистанційною системою навчання, після закінчення якого, слухачі отримували диплом Лондонського університету, який було запроваджено британським соціологом Майклом Янгом (Michael Young) у 1962 році відомого в світі як “Відкритий університет” (Open University).

Викладачі факультету іноземної філології розуміючи переваги та перспективи дистанційної освіти в УДПУ, проходять курси підвищення кваліфікації за категорією «Викладачі-тьютори дистанційного навчання ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації» при кафедрі дистанційної освіти Університету менеджменту освіти АПН України.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Згідно затвердженої програми, курси мають три етапи: перший етап – очний, відбувся протягом 20-25 січня 2014 р., другий етап навчання – дистанційний, з 26 січня до 15 червня 2014 р., третій етап – очний, відбудеться 16-20 червня 2014 р.

Викладачі кафедри дистанційної освіти Університету менеджменту освіти провели лекційні заняття та інструктивно-методичне заняття, на яких слухачі зареєструвалися в порталі «Хмара» (www.kdoumokhmara.net) та пройшли вхідне тестування.

Другий етап – дистанційний, передбачає вивчення ще кількох модулів, індивідуальну навчальну практику та написання випускної роботи.

В рамках третього етапу курсів передбачається вивчення наступних модулів: «Основи забезпечення дистанційного навчання» та «Робота викладача-тьютора ВНЗ», а також захист випускної роботи слухача та вручення сертифікатів державного зразку про підвищення кваліфікації.

Викладачі факультету переконані, що це стажування стане основою для розвитку дистанційної освіти в УДПУ.

" data-title="ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ – БУТИ">

Дистанційна освіта в Україні регулюється Концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні і Положенням про дистанційну освіту МОН України. Під дистанційною освітою мається на увазі комплекс освітніх послуг, що надаються віддаленим від навчального закладу студентам за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, яке базується на засобах обміну навчальною інформацією за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій.
Перша ідея організації дистанційної форми навчання була озвучена ще в 1926 році британським ученим Джоном Кларком Стобарт (JC Stobart), коли він обіймав посаду директора освітніх програм на BBC.

Проте лише в період з 1963 по 1969 роки, за підтримки лейбористів почався активний розвиток проекту з дистанційною системою навчання, після закінчення якого, слухачі отримували диплом Лондонського університету, який було запроваджено британським соціологом Майклом Янгом (Michael Young) у 1962 році відомого в світі як “Відкритий університет” (Open University).

Викладачі факультету іноземної філології розуміючи переваги та перспективи дистанційної освіти в УДПУ, проходять курси підвищення кваліфікації за категорією «Викладачі-тьютори дистанційного навчання ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації» при кафедрі дистанційної освіти Університету менеджменту освіти АПН України.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Згідно затвердженої програми, курси мають три етапи: перший етап – очний, відбувся протягом 20-25 січня 2014 р., другий етап навчання – дистанційний, з 26 січня до 15 червня 2014 р., третій етап – очний, відбудеться 16-20 червня 2014 р.

Викладачі кафедри дистанційної освіти Університету менеджменту освіти провели лекційні заняття та інструктивно-методичне заняття, на яких слухачі зареєструвалися в порталі «Хмара» (www.kdoumokhmara.net) та пройшли вхідне тестування.

Другий етап – дистанційний, передбачає вивчення ще кількох модулів, індивідуальну навчальну практику та написання випускної роботи.

В рамках третього етапу курсів передбачається вивчення наступних модулів: «Основи забезпечення дистанційного навчання» та «Робота викладача-тьютора ВНЗ», а також захист випускної роботи слухача та вручення сертифікатів державного зразку про підвищення кваліфікації.

Викладачі факультету переконані, що це стажування стане основою для розвитку дистанційної освіти в УДПУ.