ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

АНГЛІЙСЬКА ГРАМАТИКА В ПІСНЯХ

Переглядів 105
26 листопада 2019 року доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Деркач Світланою Петрівною був проведений творчий захід «Англійська граматика в піснях» для студентів 22 групи факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини.
Проведення такого нетрадиційного заходу сприяло підвищенню мотивації у студентів до навчання, зокрема до вивчення граматики англійської мови, як фахової дисципліни, повторенню та закріплення вивченого граматичного матеріалу завдяки сучасним музичним творам. Це активізувало студентів до виконання поставлених завдань і дало можливість засвоїти навчальний матеріал у цікавій формі.
Завдяки творчому підходу до проведення заходу студенти навчилися:
 формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати;
 слухати іншу людину, поважати альтернативну думку;
 будувати конструктивні взаємини у групі, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути діалогу та консенсусу;
 розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт.

" data-title="АНГЛІЙСЬКА ГРАМАТИКА В ПІСНЯХ">

26 листопада 2019 року доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Деркач Світланою Петрівною був проведений творчий захід «Англійська граматика в піснях» для студентів 22 групи факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини.
Проведення такого нетрадиційного заходу сприяло підвищенню мотивації у студентів до навчання, зокрема до вивчення граматики англійської мови, як фахової дисципліни, повторенню та закріплення вивченого граматичного матеріалу завдяки сучасним музичним творам. Це активізувало студентів до виконання поставлених завдань і дало можливість засвоїти навчальний матеріал у цікавій формі.
Завдяки творчому підходу до проведення заходу студенти навчилися:
 формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати;
 слухати іншу людину, поважати альтернативну думку;
 будувати конструктивні взаємини у групі, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути діалогу та консенсусу;
 розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт.